blank

Αγωνιάτε μονίμως για την αποδοτικότητα των καμπανιών σας στο Google Adwords. Ίσως να έχετε πληρώσει ένα σκασμό χρήματα ή να έχετε προσλάβει κάποιον επαγγελματία και έρχεστε στο ίδιο αδιέξοδο. Δεν λαμβάνετε τα ανάλογα κλικ για τα χρήματα που πληρώνετε.

Πολλοί χρήστες του Google Adwords (και άλλως Pay Per Click Δικτύων Διαφήμισης) πιστεύουν ότι ο κύριος παράγοντας της επιτυχίας μιας διαδικτυακή καμπάνιας είναι η σταδιακή αύξηση του Media Buy (€€€) μέχρι να “σχηματίσουν” την επιθυμητή φόρμουλα που αποφέρει την επιστροφή της επένδυσης του διαφημιζόμενου. Αλλά αυτό δεν είναι πάντα η αλήθεια. Είναι εφικτό να τρέξετε μια low-budget διαφημιστική καμπάνια με την κατάλληλη στρατηγική και να πετύχετε βιώσιμα αποτελέσματα.

Μείνετε “Συγκεντρωμένοι”

Ουσιώδους σημασίας για την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας σας είναι η αποτελεσματικότητα και η σχετικότητα. Μπορεί συνήθως να είναι δελεαστικό το να προσπαθήσετε να βελτιστοποιήσετε την καμπάνια σας προσθέτοντας τις πιο “δημοφιλείς” λέξεις κλειδιά. Αλλά αν αυτές οι περιζήτητες λέξεις κλειδιά είναι ελάχιστα σχετικές με τις απαιτήσεις σας, πόσα κλικ και μετατροπές είναι πιθανόν να επιτύχετε? Μάλλον όχι και πολλά…

Κατά την επιλογή των λέξεων-κλειδιών είναι ζωτικής σημασίας να εξετάσετε τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες στο διαδίκτυο αναζητούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχετε. Εάν δεν είστε σίγουροι για τον τρόπο που ψάχνουν οι χρήστες και δεν επιλέξετε σωστά τις λέξεις αυτές είναι πολύ πιθανό να μην έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα από την καμπάνια σας. Εάν δεν είστε σίγουροι μπορείτε να τρέξετε κάποια test χωρίς να ξοδέψετε μια περιουσία για να δείτε πως ακριβώς είναι πιθανότερα να σας βρούν οι υποψήφιοι πελάτες σας.

Προσπαθήστε να είστε ακριβής

Εάν στήνετε μια καμπάνια με μικρό προϋπολογισμό, μην επιλέξετε πολλές ή και περιττές λέξεις κλειδιά γιατί είναι πολύ πιθανό να ξοδέψετε χρήματα σε μη-σχετικά κλικ χρηστών που δεν ενδιαφέρονται για το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας. Μην ξεχνάτε πως τα κλικ από τις πληρωμένες διαφημίσεις δεν έχουν ΚΑΝΕΝΑ αντίκτυπο στην κατάταξή σας στα Οργανικά αποτελέσματα.

Κατά τη διάρκεια που τρέχει η καμπάνια σας μπορείτε σιγά σιγά να προσθέτετε λέξεις κλειδιά διευρύνοντας κάπως τους όρους αναζήτησης, αλλά μη το παρακάνετε…

Περιορίστε την καμπάνια σας γεωγραφικά, ώρες της ημέρας ή ανάλογα με την θέση-κατάταξη της διαφήμισης

Η Google πλέον δίνει μία πληθώρα επιλογών στα χέρια σας δίνοντάς σας τη δυνατότητα να την κάνετε πιο στοχευμένη. Σκεφτείτε σε ποιες περιοχές έχετε περισσότερες πιθανότητες να δραστηριοποιηθείτε επαγγελματικά, εκμεταλλευτείται δημογραφικά στοιχεία και ορίστε πιο έξυπνα τις περιοχές όπου θα εμφανίζεται πιο τακτικά η καμπάνια σας. Υπάρχουν κάποιες ώρες της ημέρας όπου οι χρήστες αναζητούν την υπηρεσία/προϊόντα σας?

Η τοποθέτηση της διαφήμισης στις πρώτες θέσεις είναι άλλη μια τακτική που μπορείτε να ακολουθήσετε. Πόσες φορές ψάξατε για κάτι που σας ενδιαφέρει και κατά λάθος πατήσατε το πρώτο αποτέλεσμα στην αγαπημένη σας μηχανή αναζήτησης? Σκεφτείτε καλά τι θέλετε και αποφασίστε ανάλογα.

Εν τέλει είναι πολύ πιθανό να τρέχετε μία πετυχημένη καμπάνια στο Google ή και σε άλλα δίκτυα διαφημιζομένων κρατώντας τον προϋπολογισμό σας σε χαμηλά επίπεδα. Αλλά για να επιτύχετε κάτι τέτοιο θα πρέπει να αφιερώσετε αρκετό χρόνο τρέχοντας κάποια test – κάνοντας πειράματα για λίγο καιρό ώστε να καταλήξετε στο πιο αποδοτικό μοντέλο που εξυπηρετεί τους σκοπούς σας.

 

Σχετικά Άρθρα