Εξετάσαμε πρόσφατα μια έρευνα που πραγματοποιήσαμε, όπου ρωτήσαμε τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων: “Ποια είναι η # 1 ερώτησή σας σχετικά με το διαδικτυακό μάρκετινγκ;”
Καθώς μπήκα στις ερωτήσεις, συνειδητοποίησα ότι υπήρχε ένα κοινό θέμα. Πολλές από τις ερωτήσεις επικεντρώθηκαν στο ένα πράγμα που πρέπει να κάνετε ή στη μια τακτική που πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να έχετε την καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI). Αυτή είναι η # 1 ερώτηση για το μυαλό των ιδιοκτητών επιχειρήσεων, είτε ξεκινούν είτε ήδη λειτουργούν. Έτσι οι πιθανότητες είναι πολύ καλές, θα θέλατε επίσης να μάθετε την απάντηση σε αυτήν την ερώτηση;
Θα σου δώσω μια υπόδειξη. Η απάντηση δεν είναι «εξαρτάται» και η απάντηση είναι η ίδια για τις επιχειρήσεις B2B και B2C σε κάθε κλάδο.
Η απάντηση είναι ότι μόνο μια τακτική δεν θα έχει ποτέ την υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI).
Πρώτον, πρέπει να αναφέρω γιατί μια τακτική δεν θα ήταν ποτέ αρκετή για οποιοδήποτε είδος επιχείρησης. Θα χρησιμοποιήσω τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) ως παράδειγμα, καθώς αυτή είναι συνήθως η τακτική που σκέφτονται οι άνθρωποι όταν μιλούν για διαδικτυακό μάρκετινγκ. Θα μπορούσε μόνο το SEO να σας δώσει ποτέ την υψηλότερη απόδοση επένδυσης;
Η απάντηση είναι όχι. Και ο λόγος είναι ότι το SEO είναι απλώς μια τακτική κυκλοφορίας. Βελτιστοποιώντας τον ιστότοπό σας ώστε να κατατάσσεται σε σχετικές λέξεις-κλειδιά, θα οδηγείτε προοπτικές στον ιστότοπό σας. Αυτό είναι υπέροχο, αλλά τότε τι; Εάν το μόνο που κάνατε ήταν να επικεντρωθείτε στο SEO, τότε θα μπορούσατε να καταλήξετε σε πολλή επισκεψιμότητα ιστότοπων, αλλά λίγες ή καθόλου πωλήσεις. Αυτό συμβαίνει επειδή θα έλειπε τακτική μετατροπής ιστότοπων!
Η πραγματικότητα είναι ότι η κίνηση δεν ισούται με τις πωλήσεις. Όπως θα δείτε σε ένα λεπτό, η αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας είναι στην πραγματικότητα μόνο το ένα τρίτο (33%) της εξίσωσης. Επομένως, οποιαδήποτε στρατηγική επισκεψιμότητας όπως SEO, Google Ads, Facebook Ads, κοινωνικά μέσα, δημοσιότητα ή συνεργασίες παραπομπής δεν θα είναι ποτέ αρκετή.
Μόλις ανέφερα ότι η κίνηση είναι μόνο το 33% της εξίσωσης. Ένα άλλο τρίτο είναι οι μετατροπές ιστότοπων και το υπόλοιπο ένα τρίτο είναι η αξία των πελατών σας. Ακολουθεί η ερώτηση για τον υπολογισμό των εσόδων από το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο:
Έσοδα μάρκετινγκ στο διαδίκτυο = (Επισκεψιμότητα ιστότοπου) x (Ποσοστό μετατροπής ιστότοπου) x (Αξία πελάτη)
Απομνημονεύστε αυτήν την εξίσωση επειδή θα καθοδηγήσει το διαδικτυακό σας σχέδιο μάρκετινγκ. Για να δημιουργήσετε την υψηλότερη απόδοση επένδυσης, πρέπει να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας και, στη συνέχεια, να μετατρέψετε την επισκεψιμότητα σε πωλήσεις και να συνεχίσετε να μεγιστοποιείτε την αξία των πελατών σας με την πάροδο του χρόνου. Και ο μόνος τρόπος για τη συνεχή βελτίωση του διαδικτύακου σας μάρκετινγκ είναι εάν έχετε σωστή παρακολούθηση και αναλυτικά στοιχεία. Με άλλα λόγια, χρειάζεστε 4 τακτικές, όχι μόνο μία.
Ακόμα και οπλισμένοι με αυτήν τη γνώση, ίσως να μπείτε στον πειρασμό να αναζητήσετε την καλύτερη τακτική κυκλοφορίας. Έτσι θα αντιμετωπίσω γρήγορα αυτό το λάθος…
Ας υποθέσουμε ότι ο στόχος σας είναι να δημιουργήσετε 1 πώληση την ημέρα (30 ανά μήνα). Μια στρατηγική θα ήταν να βρείτε 1 πηγή επισκεψιμότητας που μπορεί να προσφέρει 30 πωλήσεις ανά μήνα. Μια άλλη επιλογή θα ήταν να έχουμε 30 διαφορετικές πηγές επισκεψιμότητας που μπορούν να προσφέρουν 1 πώληση ανά μήνα.
Λοιπόν, θα επέλεγα τις 30 πηγές επισκεψιμότητας πάντα. Αυτή η διαφοροποιημένη προσέγγιση καθιστά την επιχείρησή σας πολύ πιο σταθερή. Εάν μια τακτική στεγνώσει, τότε έχετε θα έχετε άλλες 29.
Η κατάταξη στην πρώτη σελίδα του Google γίνεται όλο και πιο δύσκολη κάθε μέρα. Ακριβώς όπως είναι πιο δύσκολο να καταταγεί κανείς μεταξύ των 100 κορυφαίων μαραθωνιοδρόμων απλώς και μόνο επειδή υπάρχουν πολλοί περισσότεροι ανταγωνιστές σήμερα από ό, τι πριν από δεκαετίες.
Αυτά είναι τα άσχημα νέα.
Τα καλά νέα είναι ότι μόνο και μόνο επειδή περισσότερες επιχειρήσεις έχουν ιστότοπους δεν σημαίνει ότι όλοι ανταγωνίζονται πραγματικά στο SEO. Σίγουρα, είναι «στον αγώνα», αλλά κατά την εμπειρία μου ελέγχω εκατοντάδες ιστότοπους πελατών, η πλειονότητα των επιχειρήσεων δεν είναι πραγματικά «στον αγώνα».
1. Προθυμία να επενδύσουν αρκετά ώστε να ανταγωνίζονται πραγματικά τον αυξανόμενο ανταγωνισμό
2. Εστίαση σε έναν υγιή συνδυασμό τακτικής SEO
3. Η αφοσίωση για να ξεπεραστούν αναπόφευκτα εμπόδια στο δρόμο για την πολυπόθητη # 1 κατάταξη Google
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.