Στην επιχείρηση, κάθε θέση έχει καθορισμένο ρόλο. Οι πωλητές πωλούν. Η εξυπηρέτηση πελατών διασφαλίζει ότι οι πελάτες είναι ευχαριστημένοι. Η ομάδα ανάπτυξης προϊόντων βελτιώνει το προϊόν. Και η λίστα συνεχίζεται και συνεχίζεται…

Τι γίνεται όμως με τον ιστότοπό σας; Έχετε ορίσει με σαφήνεια τον ρόλο του ιστότοπού σας στην επιχείρησή σας;

Υποστηρίζω ότι ο ιστότοπός σας είναι απλά ένα άλλο μέλος της ομάδας πωλήσεων. Αυτό σημαίνει ότι είναι υπεύθυνο για την πώληση ή τη μετατροπή της επισκεψιμότητας ιστότοπων σε δυνητικούς πελάτες και πωλήσεις. Αυτό σημαίνει επίσης ότι αναλύετε την απόδοση του ιστότοπού σας, όπως θα αξιολογούσατε την απόδοση ενός πωλητή.

Εάν κάποιος, ή στην περίπτωσή μας ο ιστότοπός σας, δυσκολεύεται να πραγματοποιήσει πωλήσεις, τότε υπάρχουν 3 βασικές ερωτήσεις που θα σας βοηθήσουν να εντοπίσετε το πρόβλημα.

1. Μιλάτε με τους λανθασμένους ανθρώπους;

Στις πωλήσεις, είναι απολύτως κρίσιμο να εστιάζετε το χρόνο και την προσοχή σας σε εξειδικευμένες προοπτικές. Διαφορετικά, θα απογοητευτείτε γρήγορα και θα μιλήσετε με άτομα που δεν καταλήγουν ποτέ να αγοράζουν από εσάς.

Το ίδιο συμβαίνει με τον ιστότοπό σας κάθε μέρα. Εάν προσελκύετε 1.000 επισκέπτες στον ιστότοπό σας κάθε μήνα και κανείς δεν μετατρέπεται σε δυνητικός πελάτης και πωλήσεις, τότε το πρώτο ερώτημα που πρέπει να απαντήσετε είναι: “Αυτοί οι επισκέπτες είναι πραγματικά πελάτες;”

Εάν ανακαλύψετε το Google Analytics και δείτε ότι η μισή επισκεψιμότητα είναι διεθνής και πουλάτε μόνο στις ΗΠΑ, τότε δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι τα ποσοστά μετατροπών σας είναι χαμηλά. Ή αν δείτε ότι η πλειονότητα της επισκεψιμότητάς σας προέρχεται από ένα αστείο, κυρίως άσχετο βίντεο που κοινοποιήθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και πάλι, δεν πρέπει να περιμένετε ότι η επισκεψιμότητα θα μετατρέπεται.

Με άλλα λόγια, το πρώτο βήμα για να αξιολογήσετε τα χαμηλά ποσοστά μετατροπών είναι να επιβεβαιώσετε ότι μιλάτε στα σωστά άτομα. Εάν δεν είστε, τότε δεν υπάρχει κόλπο πωλήσεων στον κόσμο που θα σας βοηθήσει.

2. Παρουσιάζετε το λάθος μήνυμα;

Εντάξει, ας υποθέσουμε ότι γνωρίζουμε ότι οι επισκέπτες του ιστότοπού σας είναι στην πραγματικότητα κατάλληλοι υποψήφιοι. Στη συνέχεια, πρέπει να ελέγξουμε το μήνυμά σας.

Ένας εξαιρετικός πωλητής ξέρει ότι δεν υπάρχει παρουσίαση πωλήσεων ενός μεγέθους. Αντ ‘αυτού, πρέπει να ταιριάξετε την παρουσίασή σας με το κοινό σας. Αν πουλάτε σε δωμάτιο γεμάτο μητέρες, τότε η παρουσίασή σας θα είναι διαφορετική από ό, τι εάν πουλάτε σε δωμάτιο γεμάτο αγόρια κολλεγίων. Μπορείτε ακόμη και να ντύσετε την παρουσίασή σας διαφορετικά για να συνδεθείτε πιο στενά με κάθε κοινό.

Τώρα ρίξτε μια ματιά στον ιστότοπό σας. Οι ιστοσελίδες σας παρουσιάζουν ένα μήνυμα που ταιριάζει σε κάθε τύπο επισκέπτη; Με την ψηφιακή διαφήμιση, μπορείτε να το ελέγξετε πιο εύκολα χρησιμοποιώντας μοναδικές σελίδες προορισμού που αντιστοιχούν ακριβώς στη στόχευση των διαφημίσεών σας.

Με την οργανική επισκεψιμότητα σας, προτείνω να προσφέρετε στους επισκέπτες σας δυνατότητα επιλογής, ώστε να μπορείτε να τους κατευθύνετε σε μοναδικές σελίδες που ταιριάζουν στο κοινό. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να προσθέσετε κουμπιά στον ιστότοπό σας με την ένδειξη “Κάντε κλικ εδώ για γυναικεία XYZ” και “Κάντε κλικ εδώ για ανδρικά XYZ”, ώστε να μπορείτε να προσαρμόσετε την επόμενη σελίδα για κάθε φύλο.

3. Μπερδεύετε τις προοπτικές σας;

Τέλος, εάν γνωρίζετε ότι μιλάτε στις ιδανικές προοπτικές σας και παρουσιάζετε το σωστό μήνυμα, τότε είναι πιθανό να περιπλέξετε υπερβολικά την πώληση. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για το ψηφιακό μάρκετινγκ, όπου οι πελάτες σας μπορούν να κάνουν κλικ σε ένα δευτερόλεπτο εάν συγχέονται ποτέ.

Όταν πουλάτε πρόσωπο με πρόσωπο, είναι πιο εύκολο να διαλέξετε ενδείξεις και στη συνέχεια να αλλάξετε πορεία για να επαναφέρετε την πώληση στο προσκήνιο. Αλλά με τον ιστότοπό σας, οι ενδείξεις σας δεν είναι τόσο προφανείς. Στην πραγματικότητα, είναι θαμμένοι στο Google Analytics.

Exit Page Reporting in Google Analytics

Ένα στοιχείο είναι να ελέγξετε τις κορυφαίες σελίδες εξόδου στον ιστότοπό σας μεταβαίνοντας στη Συμπεριφορά> Περιεχόμενο ιστότοπου> Σελίδες εξόδου. Αυτές είναι οι σελίδες όπου οι επισκέπτες σας βγαίνουν από τον ιστότοπό σας.

Γιατί βγαίνουν; Και πάλι, εάν γνωρίζετε ότι οι επισκέπτες είναι κατάλληλοι υποψήφιοι και παρουσιάζετε το σωστό μήνυμα, τότε οι πιθανότητες είναι καλές αυτοί οι επισκέπτες να βγαίνουν από τον ιστότοπό σας επειδή είναι μπερδεμένοι. Ρίξτε μια ματιά σε αυτές τις σελίδες και όπου είναι δυνατόν, απλοποιήστε τη διάταξη και αντιγράψτε.

Θυμηθείτε, ο ρόλος του ιστότοπού σας στην επιχείρησή σας είναι η δημιουργία δυνητικών πελατών και πωλήσεων. Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα του ιστοτόπου σας μέχρι σήμερα, είναι καιρός να ελέγξετε την απόδοση χρησιμοποιώντας τις 3 παραπάνω ερωτήσεις. Όταν διορθώσετε αυτά τα ζητήματα, όλα τα άλλα ψηφιακά αποτελέσματα μάρκετινγκ, με τη σειρά τους, θα βελτιωθούν επίσης.

 

Digital Marketing Experts
Μάθετε Περισσότερα
Digital Marketing Experts

Σχετικά Άρθρα