Έρευνα που διεξήχθει το Σεπτέμβριο 2020 από την εταιρεία Κραταιόν Συμβουλευτική σε 1000 καταναλωτές ηλικίας 18 έως 54 ετών, έδειξε ότι ένας στους δύο καταναλωτές έχει αλλάξει αγοραστικές συνήθειες. Συγκεκριμένα, 53% αγοράζουν με προτεραιότητα την υγεία τους, 76% επιλέγουν φθηνότερα προϊόντα, ενώ το 77% προτιμούν πλέον τις online αγορές. 78% είναι και το ποσοστό εκείνων που διεξάγουν online έρευνα πριν προβούν στις αγορές τους.
Το ψηφιακό marketing έγινε νούμερο 1 προτεραιότητα στη λίστα πολλών επιχειρήσεων οι οποίες επένδυσαν στην digital εποχή, ακόμα και αν δεν το είχαν σκεφτεί στο παρελθόν. 60% των επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην έρευνα δεν έχουν εξειδικευμένο προσωπικό να τους καλύψει τις ανάγκες που προκύπτουν στα digital channels.
Κομμάτι του Business Continuity Planning είναι η διατήρηση των κύριων στοιχείων της αποστολής του εκάστοτε οργανισμού. Αλλά, ας μη ξεχνάμε την πραγματική αξία στη διατήρηση τυχόν διαδικασιών ή λειτουργιών που σχετίζονται με το customer experience και customer engagement, ειδικά για τους υπάρχοντες, και τους πιο πολύτιμους, πελάτες σου. Μάθε τα κανάλια επιλογών των πελατών σου.
Τώρα είναι η κατάλληλη εποχή να διαλέξεις τα προϊόντα/υπηρεσίες που θες να προσφέρεις εν καιρώ κρίσης και να εκπέμψεις στα σωστά channels.
Ενδιαφέρσου για τους υπάρχοντες πελάτες σου, για την καλή τους υγεία και διαβεβαίωσε τους ότι θα είσαι εκεί όταν όλα επιστρέψουν στην κανονικότητα.
Όσο περισσότερος κόσμος μεταναστεύει στα διαδικτυακά κανάλια, βεβαιώσου ότι είσαι καλά προετοιμασμένος να εξυπηρετήσεις αυτή τη νέα συμπεριφορά. Καλό θα ήταν να δώσεις ένα boost στη δραστηριότητα σου στα social media.
Λάβε υπόψη σου ότι σε παγκόσμιο επίπεδο σημειώθηκε αύξηση 45% στη χρήση των social media και αύξηση 10% στη δημιουργία και μεταφόρτωση βίντεο. Εσύ; Ποια είναι η θέση σου στο χάρτη της νέας πραγματικότητας; Σε βλέπει κανείς;
Στην ερώτηση του Global Web Index (GWI), τι θα έπρεπε να κάνουν οι εταιρείες για να δείξουν ότι συνειδητοποιούν τις δυσκολίες της εποχής, η πλειοψηφία των καταναλωτών σε 13 χώρες (που διεξήχθει η έρευνα) απάντησε ότι χρειάζεται την επιλογή των δόσεων για τις πληρωμές του. Η αβεβαιότητα της εποχής δυσκολεύει το decision making process, κατάλαβε το και δώσε λύσεις στις ανασφάλειες του καταναλωτή σου.
Ένας ακόμα, απλός αλλά αποτελεσματικός τρόπος να εξωτερικεύσεις την ενσυναίσθηση σου είναι, ξαναγράφοντας με πολύ απλά λόγια τους όρους και τις προϋποθέσεις και προβάλλοντας τα σε εμφανές σημείο. Το ίδιο «τέχνασμα» έκαναν αρκετές αεροπορικές εταιρείες για να αποκτήσουν οι επισκέπτες στο site τους μεγαλύτερη εμπιστοσύνη για τη πραγματοποίηση ενός booking, ακόμα και αργότερα μες στο έτος.
Όσο και αν πρέπει να αλλάξει ο οργανισμός σου για να συντονιστεί με την εποχή της κρίσης, δεν πρέπει να παρασύρει την αποστολή και τις αξίες του brand σου. Μείνε σταθερός και αληθινός στα πιστεύω του brand σου και ίσως τώρα να είναι η ευκαιρία να εξυπηρετήσεις προληπτικά και αυθεντικά τους πελάτες σου, πάντα σε συνοχή με τις αξίες της εταιρείας σου. Δώσε αξία στο brand σου και θα δεις ανταπόκριση άμεσα ή στο εγγύς μέλλον.
Τώρα περισσότερο από ποτέ, οι καταναλωτές περιμένουν να δουν τον ηγετικό ρόλο των brands.
Οι υπάλληλοί σου έχουν πολύτιμη εικόνα από τις καθημερινές δραστηριότητες του οργανισμού σου και τις ανάγκες των πελατών σου. Οπότε θα ήταν χρήσιμο να ακούσεις τις παρατηρήσεις και τις απόψεις τους, ώστε τελικά να αρχίσεις να σχεδιάζεις το πλάνο του brand σου.
Όσο περισσότερες ιδέες τόσο το καλύτερο όπως ανέφερε και ο ιδρυτής της Beachgoer, Finn Cardiff που δήλωσε τη σημασία της άποψης τόσο των υπαλλήλων όσο και των καταναλωτών. «Είναι σημαντικό να έχεις feedback από τους πελάτες σου και να το συμπεριλάβεις στη λήψη αποφάσεων».
Ζούμε σε μία κατάσταση αλλαγής με αρκετά νέα και απαιτητικά challenges για τις εταιρείες, οι οποίες πασχίζουν να συντονιστούν άμεσα για να μη μείνουν πίσω και ξεχαστούν. Ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη, έτσι αν πιστεύεις ότι δε μπορείς να διαχειριστείς τις νέες απαιτήσεις, ζήτα τη βοήθεια των αρμόδιων υπαλλήλων σου, προσέλαβε αρμόδιο προσωπικό ή συνεργάσου με εξειδικευμένους marketing consultants και developers που θα μπορέσουν άμεσα να κάνουν το brand σου να αποκτήσει περίοπτη θέση στα μάτια των καταναλωτών σου παρά τις αντιξοότητες.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.