Το social media marketing έχει τεράστια επίδραση στο διαδικτυακό marketing στον σημερινό επιχειρηματικό κόσμο.
Όταν εξετάζουμε πόσα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται από πελάτες από διαφορετικά τμήματα, το social media marketing είναι μια μεγάλη ευκαιρία να προωθήσετε την επιχείρησή σας για να ξεχωρίσετε σε μια ανταγωνιστική αγορά.
Μπορεί να υπάρχει μεγάλο πλεονέκτημα στη δημοσίευση ενδιαφέροντος περιεχομένου στα προφίλ των κοινωνικών μέσων σας, στην ακρόαση του κοινού σας και στην προβολή διαφημίσεων στα κοινωνικά μέσα. Όντας ένας βολικός τρόπος για τις εταιρείες να διατηρούν επαφή με την πελατειακή τους βάση, social media marketing έχει φυσικά κόστος.
Δεν υπάρχει απάντηση στην ερώτηση σχετικά με το πόσο θα μπορούσε να κοστίζει το social media marketing. Εξαρτάται από πολλούς και διάφορους παράγοντες, όπως την τοποθεσία σας και τον τύπο της επιχείρησής σας.
Εδώ, σκοπεύουμε να δώσουμε μερικές συμβουλές σχετικά με το πώς να σκεφτείτε τον προϋπολογισμό σας για την εκστρατεία (campaign) μάρκετινγκ στα κοινωνικά μέσα και να μιλήσουμε για τη μείωση κόστους στο digital marketing γενικότερα.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να μάθετε είναι εάν θα λάβετε βοήθεια από ένα πρακτορείο (digital marketing agency) ή θα οργανώσετε τις δικές σας εκστρατείες (campaigns) στα social media . Το τελευταίο είναι πάντα μια επιλογή, αλλά πρέπει να δώσετε λίγο χρόνο και ενέργεια για να μάθετε πώς να χειρίζεστε τις καμπάνιες μάρκετινγκ στα κοινωνικά μέσα.
Μπορεί να συναντήσετε διάφορα εμπόδια που δεν έχετε σκεφτεί στο παρελθόν. Οι καμπάνιες που στήνετε μόνοι σας έχουν τον κίνδυνο να δαπανήσουν πάρα πολλά χρήματα σε ένα ανεπιτυχές αποτέλεσμα.
Εάν είστε πιο αποτρεπτικοί όσον αφορά το social media marketing, η εξωτερική ανάθεση μπορεί να είναι μια εξαιρετική επιλογή. Σε αυτήν την περίπτωση, η πρόσληψη ενός digital agency είναι ο πιο οικονομικός τρόπος για να αναπτύξετε μια στρατηγική και να διαχειριστείτε τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων σας.
Η τοποθεσία είναι ένας άλλος παράγοντας που κάνει το κόστος να διαφέρει. Χάρη στις τεχνολογικές εξελίξεις, οι περισσότερες υπηρεσίες εξυπηρετούν σήμερα σχεδόν παγκοσμίως. Ωστόσο, θα πρέπει να λάβετε υπόψη την τοποθεσία της εταιρείας που επιλέγετε για να έχετε τη μέγιστη απόδοση των αποτελεσμάτων που θα σας παρέχει.
Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η εταιρεία μπορεί να κατανοήσει και να αντιμετωπίσει τις ανάγκες του κοινού σας και να γνωρίζει τους τοπικούς ανταγωνιστές σας.
Εάν η επιχείρησή σας είναι στο Σαν Φρανσίσκο, τα γραφεία μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων στο Σαν Φρανσίσκο μπορούν να σας βοηθήσουν να βρείτε τη διέξοδο. Πιθανώς έχουν περισσότερη εμπειρία με τους πελάτες γύρω σας, αυτά τα άτομα αποτελούν επίσης το κύριο κοινό σας. Εάν διευθύνετε μια επιχείρηση στο Λονδίνο, πιθανότατα σκέφτεστε την ερώτηση «Πόσο κοστίζει το μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων στο Ηνωμένο Βασίλειο;» και, στην περίπτωση αυτή, ο έλεγχος των πρακτορείων κοινωνικών μέσων στο Λονδίνο είναι μια πιο βολική επιλογή.
Τα βασικά της δομής του κόστους πιθανότατα δεν θα διαφέρουν τόσο πολύ ανάλογα με την τοποθεσία. Αλλά μπορεί να υπάρχουν κάποιες πολιτιστικές διαφορές σχετικά με την κατανόηση του κοινού, καθώς και κάποια ταλαιπωρία που σχετίζεται με τις διαφορές στη ζώνη ώρας και τις διαφορές στο νόμισμα.
Τα πρακτορεία κοντά στην επιχείρηση σας μπορούν να σας βοηθήσουν να οργανώσετε πιο αποδοτικές καμπάνιες κοινωνικών μέσων.
Το κόστος μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων περιλαμβάνει διαφορετικά στοιχεία ανάλογα με το που θέλετε να εστιάσετε.
Με το digital agency που συνεργάζεστε, μπορείτε να αποφασίσετε ποιος τύπος καμπάνιας θα λειτουργήσει για εσάς πριν επενδύσετε σε διαφορετικές μεθόδους μάρκετινγκ.
Ο οπτικός σχεδιασμός είναι αρκετά απαραίτητος στο μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, γι’ αυτό είναι μια καλή ιδέα να είστε προσεκτικοί στα εικαστικά σας. Θα χρειαστείτε φωτογραφίες εξωφύλλου για καθένα από τα κοινωνικά σας προφίλ, επαγγελματικό σχεδιασμό λογότυπου, φωτογραφίες αποθεμάτων και βίντεο για το περιεχόμενο των κοινωνικών μέσων σας.
Δύο από τα άλλα σημαντικά κόστη είναι το copywriting (δημιουργία περιεχομένου) και η διαχείριση των κοινωνικών μέσων. Το πρωτότυπο περιεχόμενο είναι απαραίτητο, ειδικά για οργανικές δημοσιεύσεις. Επομένως, πρέπει να προσλάβετε ταλαντούχους και έμπειρους σχεδιαστές και copywriters. Πρέπει να σκεφτείτε μια δομή πληρωμής μισθού που θα λειτουργήσει για όλα τα μέρη.
Η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα άλλο κόστος στο οποίο πρέπει να δώσετε προσοχή. Αρχικά σας βοηθά να αυξήσετε το κοινό σας. Δεδομένου ότι η τιμολόγηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ποικίλλει πολύ από πλατφόρμα σε πλατφόρμα, πρέπει να έχετε μια σταθερή στρατηγική πριν προγραμματίσετε τον προϋπολογισμό σας. Μια ευέλικτη εταιρεία που θα αναλάβει το social media marketing μπορεί να σας βοηθήσει να αναπτύξετε μια στρατηγική.
Κάθε επιχείρηση έχει μια συγκεκριμένη θέση και κοινό. Ανάλογα με τον κλάδο σας, ορισμένες πλατφόρμες θα λειτουργούν καλύτερα από άλλες όσον αφορά την ευαισθητοποίηση, τη δημιουργία δυνητικών πελατών και τη μετατροπή. Το LinkedIn είναι ακριβό όσον αφορά τη διαφήμιση, αλλά εάν η εταιρεία σας είναι B2B, πιθανότατα θα έχετε καλύτερα αποτελέσματα στο LinkedIn από το Facebook. Το πρακτορείο με το οποίο θα συνεργαστείτε μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε τον βέλτιστο τρόπο.
Για οποιοδήποτε στοιχείο που αναφέρεται παραπάνω, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μερικά από τα καλύτερα εργαλεία κοινωνικών μέσων. Τα εργαλεία κοινωνικών μέσων ενδέχεται να απαιτούν μικρό πρόσθετο προϋπολογισμό. Ωστόσο, θα ενισχύσουν την επιτυχία της καμπάνιας σας, ενώ θα σας βοηθήσουν να εξοικονομήσετε χρόνο. Μακροπρόθεσμα, η εκστρατεία μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων θα είναι πιο οικονομική.
Το κόστος για social media marketing είναι μερικές φορές υψηλό, ειδικά για τις μικρές εταιρείες. Αλλά πρέπει να ξοδέψετε κάποια χρήματα σε αυτό που δεν μπορείτε να κάνετε καλά. Οι εταιρείες μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων μπορούν να σας βοηθήσουν με τις πιο αδύναμες πλευρές της επιχείρησής σας. Εάν το χρησιμοποιείτε σωστά, το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων αυξάνει την αναγνωρισιμότητα της μάρκας, τη δημιουργία δυνητικών πελατών, τη μετατροπή και την αύξηση των εσόδων. Εάν θα ξεπεράσετε το do-it-yourself, απλώς βεβαιωθείτε ότι
συνεργάζεστε με μια εταιρεία που θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να ευδοκιμήσει.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.