Ξέρουμε όλα τα κόλπα για να σας ανεβάσουμε στην πρώτη σελίδα της Google 🚀
Υπηρεσίες SEO
Ξέρουμε όλα τα κόλπα για να σας ανεβάσουμε στην πρώτη σελίδα της Google 🚀

Εξετάσαμε πρόσφατα μια έρευνα που πραγματοποιήσαμε, όπου ρωτήσαμε τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων: “Ποια είναι η # 1 ερώτησή σας σχετικά με το διαδικτυακό μάρκετινγκ;”

Καθώς μπήκα στις ερωτήσεις, συνειδητοποίησα ότι υπήρχε ένα κοινό θέμα. Πολλές από τις ερωτήσεις επικεντρώθηκαν στο ένα πράγμα που πρέπει να κάνετε ή στη μια τακτική που πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να έχετε την καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI). Αυτή είναι η # 1 ερώτηση για το μυαλό των ιδιοκτητών επιχειρήσεων, είτε ξεκινούν είτε ήδη λειτουργούν. Έτσι οι πιθανότητες είναι πολύ καλές, θα θέλατε επίσης να μάθετε την απάντηση σε αυτήν την ερώτηση;

Θα σου δώσω μια υπόδειξη. Η απάντηση δεν είναι «εξαρτάται» και η απάντηση είναι η ίδια για τις επιχειρήσεις B2B και B2C σε κάθε κλάδο.

Η απάντηση είναι ότι μόνο μια τακτική δεν θα έχει ποτέ την υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI).

Γιατί μια τακτική δεν είναι ποτέ αρκετή;

Πρώτον, πρέπει να αναφέρω γιατί μια τακτική δεν θα ήταν ποτέ αρκετή για οποιοδήποτε είδος επιχείρησης. Θα χρησιμοποιήσω τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) ως παράδειγμα, καθώς αυτή είναι συνήθως η τακτική που σκέφτονται οι άνθρωποι όταν μιλούν για διαδικτυακό μάρκετινγκ. Θα μπορούσε μόνο το SEO να σας δώσει ποτέ την υψηλότερη απόδοση επένδυσης;

Η απάντηση είναι όχι. Και ο λόγος είναι ότι το SEO είναι απλώς μια τακτική κυκλοφορίας. Βελτιστοποιώντας τον ιστότοπό σας ώστε να κατατάσσεται σε σχετικές λέξεις-κλειδιά, θα οδηγείτε προοπτικές στον ιστότοπό σας. Αυτό είναι υπέροχο, αλλά τότε τι; Εάν το μόνο που κάνατε ήταν να επικεντρωθείτε στο SEO, τότε θα μπορούσατε να καταλήξετε σε πολλή επισκεψιμότητα ιστότοπων, αλλά λίγες ή καθόλου πωλήσεις. Αυτό συμβαίνει επειδή θα έλειπε τακτική μετατροπής ιστότοπων!

Η πραγματικότητα είναι ότι η κίνηση δεν ισούται με τις πωλήσεις. Όπως θα δείτε σε ένα λεπτό, η αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας είναι στην πραγματικότητα μόνο το ένα τρίτο (33%) της εξίσωσης. Επομένως, οποιαδήποτε στρατηγική επισκεψιμότητας όπως SEO, Google Ads, Facebook Ads, κοινωνικά μέσα, δημοσιότητα ή συνεργασίες παραπομπής δεν θα είναι ποτέ αρκετή.

Μόλις ανέφερα ότι η κίνηση είναι μόνο το 33% της εξίσωσης. Ένα άλλο τρίτο είναι οι μετατροπές ιστότοπων και το υπόλοιπο ένα τρίτο είναι η αξία των πελατών σας. Ακολουθεί η ερώτηση για τον υπολογισμό των εσόδων από το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο:

Έσοδα μάρκετινγκ στο διαδίκτυο = (Επισκεψιμότητα ιστότοπου) x (Ποσοστό μετατροπής ιστότοπου) x (Αξία πελάτη)

Απομνημονεύστε αυτήν την εξίσωση επειδή θα καθοδηγήσει το διαδικτυακό σας σχέδιο μάρκετινγκ. Για να δημιουργήσετε την υψηλότερη απόδοση επένδυσης, πρέπει να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας και, στη συνέχεια, να μετατρέψετε την επισκεψιμότητα σε πωλήσεις και να συνεχίσετε να μεγιστοποιείτε την αξία των πελατών σας με την πάροδο του χρόνου. Και ο μόνος τρόπος για τη συνεχή βελτίωση του διαδικτύακου σας μάρκετινγκ είναι εάν έχετε σωστή παρακολούθηση και αναλυτικά στοιχεία. Με άλλα λόγια, χρειάζεστε 4 τακτικές, όχι μόνο μία.

Ακόμα και οπλισμένοι με αυτήν τη γνώση, ίσως να μπείτε στον πειρασμό να αναζητήσετε την καλύτερη τακτική κυκλοφορίας. Έτσι θα αντιμετωπίσω γρήγορα αυτό το λάθος…

Γιατί δεν θα θέλατε ποτέ μόνο μια τακτική κίνησης

Ας υποθέσουμε ότι ο στόχος σας είναι να δημιουργήσετε 1 πώληση την ημέρα (30 ανά μήνα). Μια στρατηγική θα ήταν να βρείτε 1 πηγή επισκεψιμότητας που μπορεί να προσφέρει 30 πωλήσεις ανά μήνα. Μια άλλη επιλογή θα ήταν να έχουμε 30 διαφορετικές πηγές επισκεψιμότητας που μπορούν να προσφέρουν 1 πώληση ανά μήνα.

Λοιπόν, θα επέλεγα τις 30 πηγές επισκεψιμότητας πάντα. Αυτή η διαφοροποιημένη προσέγγιση καθιστά την επιχείρησή σας πολύ πιο σταθερή. Εάν μια τακτική στεγνώσει, τότε έχετε θα έχετε άλλες 29.

Το SEO γίνεται όλο και πιο δύσκολο κάθε μέρα

Η κατάταξη στην πρώτη σελίδα του Google γίνεται όλο και πιο δύσκολη κάθε μέρα. Ακριβώς όπως είναι πιο δύσκολο να καταταγεί κανείς μεταξύ των 100 κορυφαίων μαραθωνιοδρόμων απλώς και μόνο επειδή υπάρχουν πολλοί περισσότεροι ανταγωνιστές σήμερα από ό, τι πριν από δεκαετίες.

Αυτά είναι τα άσχημα νέα.

Τα καλά νέα είναι ότι μόνο και μόνο επειδή περισσότερες επιχειρήσεις έχουν ιστότοπους δεν σημαίνει ότι όλοι ανταγωνίζονται πραγματικά στο SEO. Σίγουρα, είναι «στον αγώνα», αλλά κατά την εμπειρία μου ελέγχω εκατοντάδες ιστότοπους πελατών, η πλειονότητα των επιχειρήσεων δεν είναι πραγματικά «στον αγώνα».

Οι 3 βασικοί παράγοντες για να είστε επιτυχημένοι με το SEO

1. Προθυμία να επενδύσουν αρκετά ώστε να ανταγωνίζονται πραγματικά τον αυξανόμενο ανταγωνισμό

2. Εστίαση σε έναν υγιή συνδυασμό τακτικής SEO

3. Η αφοσίωση για να ξεπεραστούν αναπόφευκτα εμπόδια στο δρόμο για την πολυπόθητη # 1 κατάταξη Google

Μιλήστε με έναν SEO expert σήμερα!
Πατήστε εδώ
Μιλήστε με έναν SEO expert σήμερα!

Σχετικά Άρθρα