blank

Περιεχόμενα

Ομολογώ ότι το Google Ads δεν είναι κατάλληλο για κάθε επιχείρηση.

Για παράδειγμα, εάν κανένας από τους υποψήφιους πελάτες σας δεν χρησιμοποιεί το Google για να βρει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, τότε δεν έχει νόημα να χρησιμοποιείτε το Google Ads.

Αλλά οι πιθανότητες είναι ότι οι μελλοντικοί πελάτες σας κάνουν αναζήτηση στο Google. Αυτό μπορείτε να το διαπιστώσετε χρησιμοποιώντας το Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών της Google.

Τώρα, θα υποθέσω ότι αν διαβάζετε ακόμα αυτό σημαίνει ότι οι υποψήφιοι πελάτες χρησιμοποιούν το Google για να αναζητήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας…

Χρειάζεστε πραγματικά έναν άλλο λόγο για να χρησιμοποιήσετε το Δίκτυο αναζήτησης Google Ads;

Σε περίπτωση που το χρειάζεστε, θα αναλύσω 6 λόγους…

1. Τέλειος χρόνος για την προσφορά σας

Οι υποψήφιοι πελάτες κάνουν αναζήτηση στο Google, οταν χρειάζονται κάποιο προϊόν ή υπηρεσία εκείνη τη χρονική στιγμή. Είναι παρόμοιο με το πώς οι άνθρωποι χρησιμοποιούσαν τον Χρυσό Οδηγό. Δεν χρησιμοποιείτε ποτέ τον Χρυσό Οδηγό, εκτός και αν ψάχνατε να αγοράσετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.

Φυσικά, κανείς δεν χρησιμοποιεί πλέον τον Χρυσό Οδηγό. Αντ ‘αυτού, οι περισσότεροι από εμάς στρέφονται στο Google για αναζήτηση. Και οι διαφημίσεις του Χρυσού Οδηγού έχουν αντικατασταθεί από τις διαφημίσεις αναζήτησης Google.

Η ίδια ιδέα ισχύει και σήμερα. Οι διαφημίσεις αναζήτησης Google σάς επιτρέπουν να προβάλετε την επιχείρησή σας στους υποψήφιους πελάτες σας ακριβώς την στιγμή που χρειάζονται το προϊόν ή την υπηρεσία σας..

2. Καμία ελάχιστη επένδυση

Καμία επιχείρηση, ανεξάρτητα από το μέγεθος, δεν θέλει να διακινδυνεύσει πολλά χρήματα εκ των προτέρων για να δοκιμάσει ένα νέο κανάλι μάρκετινγκ.

Ευτυχώς, με το Google Ads, δεν χρειάζεται. Δεν υπάρχει ελάχιστη επένδυση για να ξεκινήσετε και ούτε ελάχιστη μηνιαία δαπάνη διαφήμισης. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει πολύ λιγότερος κίνδυνος σε σύγκριση με άλλες επιλογές διαφήμισης

3. Ενσωματωμένη παρακολούθηση ROI

Η Google έχει κάνει την περισσότερη δουλειά για εσάς όσον αφορά την παρακολούθηση και την αναφορά της απόδοσης της επένδυσής σας (ROI).

Σίγουρα, πιθανότατα θα χρειαστείτε βοήθεια από έναν web developer, αλλά δεν είναι υπερβολικά περίπλοκο. Η Google απλοποίησε τη ρύθμιση σε μερικά κλικ και, στη συνέχεια, οι οδηγίες μπορούν να σταλούν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου απευθείας στον προγραμματιστή σας για να ολοκληρώσει την τελική εγκατάσταση.

Οι περισσότερες επιχειρήσεις μπορούν να ολοκληρώσουν αυτά τα βήματα σε λίγες ώρες και, στη συνέχεια, θα μπορείτε να παρακολουθείτε υποβολές φόρμας ιστού, πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, τηλεφωνικές κλήσεις, ακόμη και πωλήσεις εκτός σύνδεσης που έκλεισαν μέσω τηλεφωνικών κλήσεων ή αυτοπροσώπως.

Επιπλέον, θα μπορείτε να εκτελείτε αναφορές για να δείτε ακριβώς ποιες λέξεις-κλειδιά και διαφημίσεις αυξάνουν τις πωλήσεις, ώστε να μπορείτε να διαθέσετε τον προϋπολογισμό σας σε ό, τι λειτουργεί και να μεγιστοποιήσετε την απόδοση επένδυσής σας.

blank

4. Βοηθήστε με τη στρατηγική SEO σας

Με τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), μπορεί να χρειαστούν μήνες έως και χρόνια για να κατατάξετε την επιχείρησή σας στην πρώτη σελίδα του Google. Αλλά όταν ο ιστότοπός σας κατατάσσεται σε υψηλή θέση, τότε δεν πληρώνετε για όλα τα κλικ.

Με το Google Ads, μπορείτε να αποκτήσετε την επιχείρηση # 1 μέσα σε λίγες ώρες, αλλά φυσικά, πρέπει να πληρώνετε για κάθε κλικ.

Εδώ είναι το βασικό πακέτο – το Google Ads σάς δίνει τη δυνατότητα να δοκιμάσετε γρήγορα διαφορετικές λέξεις-κλειδιά για να δείτε εάν αυξάνουν τις πωλήσεις για την επιχείρησή σας. Ναι, θα κοστίσει χρήματα για τη δοκιμή των λέξεων-κλειδιών, επειδή πληρώνετε για κλικ.

Ωστόσο, θα εξοικονομήσετε χρήματα μακροπρόθεσμα, επειδή θα διασφαλίσετε ότι επενδύετε τον προϋπολογισμό SEO σας σε λέξεις-κλειδιά που θα δημιουργήσουν πραγματικά πωλήσεις κατά την κατάταξη του ιστότοπού σας.

5. Βελτιώστε τον ιστότοπό σας

Αυτό δεν είναι τόσο προφανές, αλλά το Google Ads θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τον ιστότοπό σας για δύο λόγους:

Όταν επενδύετε χρήματα σε διαφημίσεις, τότε θα είστε πιο επικριτικοί για τον ιστότοπό σας. Είναι εύκολο να αγνοήσετε τον ιστότοπό σας όταν η κυκλοφορία είναι δωρεάν, αλλά μόλις αρχίσετε να πληρώνετε για επισκεψιμότητα, τότε θα ανάψει η φωτιά σας για να αναβαθμίσετε τελικά τον ιστότοπό σας.

Το Google Ads σάς προσφέρει σταθερή επισκεψιμότητα για να δοκιμάσετε το αντίγραφο και τη διάταξη της ιστοσελίδας σας για να βρείτε τους καλύτερους συνδυασμούς. Μόλις δείτε τι λειτουργεί καλύτερα από τις δοκιμές διαφημίσεών σας, τότε μπορείτε να το διαθέσετε σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας για να βελτιώσετε τα συνολικά ποσοστά μετατροπών ιστότοπου.

6. Βελτιώστε όλες τις άλλες διαφημίσεις σας

Τέλος, οι διαφημίσεις αναζήτησης Google θα βοηθήσουν στη βελτίωση όλων των άλλων διαφημίσεών σας

Πως?

Πρώτον, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, το Google Ads σάς προσφέρει σταθερή επισκεψιμότητα για να βελτιώσετε τον ιστότοπό σας και επίσης να δοκιμάσετε διαφορετικές προσφορές μέχρι να βρείτε αυτήν που δημιουργεί τις περισσότερες πωλήσεις.

Δεύτερον, το Google Ads σας αναγκάζει να κατανοήσετε τους αριθμούς σας.

Μόλις οι διαφημίσεις σας προβληθούν, θα δείτε πόσο κοστίζει η δημιουργία ενός επισκέπτη στον ιστότοπό σας. Θα δείτε επίσης πόσους από αυτούς τους επισκέπτες μετατρέπουν σε δυνητικούς πελάτες και πωλήσεις. Και τελικά, θα μπορείτε να συγκρίνετε το κόστος ανά πώληση με την αξία ανά πώληση.

Για να επιτύχετε με το Google Ads, πρέπει να γνωρίζετε ακριβώς πόσο μπορείτε να πληρώσετε ανά κλικ για όλες τις λέξεις-κλειδιά σας. Αυτό καθορίζει το ποσό που μπορείτε να προσφέρετε.

Με την άσκηση του υπολογισμού της αξίας ζωής του πελάτη σας και του καθορισμού του ποσού που μπορείτε να πληρώσετε για έναν επισκέπτη στον ιστότοπό σας, θα είστε σε θέση να λάβετε καλύτερες αποφάσεις για όλες τις άλλες διαφημίσεις σας.

Σχετικά Άρθρα