b2b-seo-ppc-case-study

ΜΕΤΡΗΣΙΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ

Η επιλογή της στρατηγικής από την wemedia digital marketing έχει αποδώσει πολλά για το brand αυτό. Παρακάτω αναφέρουμε κάποια μέρη της που είμαστε στην χαρούμενη θέση να σας παρουσιάσουμε:

Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ

Ο συγκεκριμένος κατασκευαστής και διανομέας για πολλά χρόνια τώρα ήταν «εγκλωβισμένος» στο παραδοσιακό B2B μοντέλο όταν ζήτησε την βοήθειά μας ως προς την δημιουργία ενός νέου κοινού αγοραστών, ανοίγοντας έτσι απευθείας κανάλια πωλήσεων με τους τελικούς αγοραστές.

Οι άνθρωποι που επικοινώνησαν μαζί μας γνώριζαν ότι χρειάζονταν ένα website που μπορεί να κάνει και τα δύο, να υποστηρίξει το δίκτυο χονδρικής αλλά και να ανοίξει ένα νέο δίκτυο λιανικής πώλησης.

Μετά από την μελέτη που κάναμε πάνω στο brand είδαμε πως μπορούμε να κάνουμε πολλά περισσότερα από ένα απλό website για αυτόν τον πελάτη με μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης και υψηλή επιστροφή της επένδυσής του (ROI).

Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΑΣ

Η ομάδα μας συμφώνησε, πως για αρχή, ήταν επιτακτική η ανάγκη δημιουργίας μιας στιβαρής παρουσίας στο διαδίκτυο η οποία ξεκίνησε με την δημιουργία ενός B2B – B2C ecommerce ιστοσελίδας. Το νέο website – eshop, αντανακλά την αυθεντικότητα της φίρμας, με πολλές χρήσιμες πληροφορίες προς τους συνεργάτες χονδρικής, αλλά και μια αξιοπρεπή και λειτουργική λύση για την αγορά από τους πελάτες λιανικής μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα λιανικής.

Το επόμενο βήμα ήταν η δημιουργία κίνησης – traffic προς το νέο site. To marketing mix που επιλέξαμε ήταν ανάλογο των αποτελεσμάτων της έρευνάς μας πάνω στο συγκεκριμένο χώρο και του budget του πελάτη μας. This is where the magic happens.

Ο σωστός συνδυασμός τεχνικών SEO, πληρωμένων διαφημίσεων σε Facebook, Instagram, Google και Linkedin έφεραν μία σταθερά αυξανόμενη κίνηση στο website τόσο λιανικής όσο και χονδρικής, με αποτέλεσμα την αυξανόμενη έως και σήμερα πορεία τους.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μετά από 18 μήνες υλοποίησης SEO τεχνικών (δημιουργία περιεχομένου, μελέτη ανταγωνισμού, στόχευση κοινού) τα sessions είχαν αύξηση 125%. Η συνεργασία μας απέδωσε 623% επιστροφής της επένδυσης του πελάτης μας (ROI) και αύξηση πωλήσεων κατά 146%.

Αύξηση πωλήσεων κατά 146% με 623% ROI και 125% αύξηση σε Sessions.

Μιλήστε με έναν e-commerce expert σήμερα!
Πατήστε εδώ
Μιλήστε με έναν e-commerce expert σήμερα!

Σχετικά Άρθρα