Μπορεί να έχετε παρατηρήσει ότι η wemedia έχει νέα όψη. Ο σχεδιασμός φαίνεται ευρύτερος από ό, τι συνήθως, και όταν συρρικνωθεί στον browser σας, το περιεχόμενο αλλάζει μέγεθος για να χωρέσει.
Ο στόχος εδώ δεν είναι απλώς ομορφιά ή τεχνικά κόλπα, όμως: οι media εταιρείες όπως η δική μας βλέπουν μια σημαντική αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες του κοινού τους.
Οι οργανισμοί που δεν συμμορφώνονται μπορεί να βρεθούν πίσω από την καμπύλη ανάκαμψης. Ας δούμε το γιατί.
Το 2012 ήταν ένα πολύ ασυνήθιστο έτος στην αγορά των PC. Για πρώτη φορά από το 2001, οι πωλήσεις PC αναμένεται να είναι χαμηλότερες από ό, τι ήταν το προηγούμενο έτος .
Λοιπόν, ποιες συσκευές αγοράζουν οι καταναλωτές; Tablets, για παράδειγμα.
Οι πωλήσεις σε tablets αναμένεται να υπερβούν τα 100 εκατομμύρια φέτος.
Οι αριθμοί των πωλήσεών τους μπορεί να φτάσουν αυτούς των φορητών υπολογιστών το επόμενο έτος. Τα smartphones, φυσικά, είναι επίσης ένα καυτό εμπόρευμα – σύμφωνα με την Nielsen , η πλειοψηφία των συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας πλέον κατέχουν smartphones, όχι συμβατικά τηλέφωνα.
Εν τω μεταξύ, η στροφή προς τα κινητά συμβαίνει με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Σήμερα, το 30% του traffic της wemedia είναι από κινητά. Μέχρι το τέλος του επόμενου έτους, αυτό μπορεί να υπερβαίνει το 50%.
Για εκείνους από εμάς που δημιουργούν ιστοσελίδες και υπηρεσίες, όλα αυτά οδηγούν σε ένα μοναδικό συμπέρασμα: ένα εκατομμύριο οθόνες έχουν ανθίσει, και εμείς πρέπει να τις υποστηρίξουμε όλες.
Το να σχεδιάσει κάποιος εφαρμογές μπορεί να φαίνεται σαν η προφανής λύση. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το να έχεις εφαρμογές για κινητά για τις μεγάλες πλατφόρμες είναι καλύτερα από το να μην έχεις καμία εφαρμογή, αλλά παρόλα αυτά πώς θα σχεδιάσουμε εφαρμογές για κάθε κατάστημα; Τον περασμένο μήνα, για παράδειγμα, το Mashable είχε προσπελαστεί από περισσότερες από 2.500 διαφορετικές συσκευές. Θα μπορούσε σίγουρα να σχεδιάσει εφαρμογές για να φτάσει έναν καλό αριθμό από αυτές τις πλατφόρμες, αλλά κατά πάσα πιθανότητα όχι όλες.
Όταν πρόκειται για ειδησεογραφικά sites, υπάρχουν ακόμη περισσότερα δεδομένα που υποδηλώνουν ότι το κινητό internet είναι το κλειδί. Σύμφωνα με το Pew Research Center , το 60% των χρηστών προτιμούν tablet ανάγνωσης ειδήσεων στο internet από ό, τι μέσω ενός app. Αν και πιστεύουμε ότι οι εταιρείες μέσων ενημέρωσης θα πρέπει να προσφέρουν εφαρμογές, είναι σαφές ότι το να έχεις έναν καλό ιστότοπο για κινητές συσκευές θα πρέπει να είναι προτεραιότητα.
Η λύση, φυσικά, είναι να αποκτήσετε μια ιστοσελίδα, που λειτουργεί εξίσου καλά σε κάθε συσκευή.
Καλωσορίσατε στο Responsive web design.
Ευέλικτες εικόνες και ρευστά πλέγματα μεγεθύνουν σωστά για να χωρέσουν στην οθόνη. Εάν βλέπετε αυτό το άρθρο σε ένα desktop browser για παράδειγμα, δοκιμάστε να κάνετε το παράθυρο του browser σας αρκετά μικρότερο. Οι εικόνες και το περιεχόμενο των στηλών θα συρρικνωθούν, τότε το μεγάλο κεντρικό γραφικό θα εξαφανιστεί εντελώς. Στην ιστοσελίδα μας, θα δείτε τη διάταξη να συρρικνώνεται από τρεις στήλες, σε δύο στήλες, και τελικά σε μια μοναδική στήλη περιεχομένου.
Με απλά λόγια, ο responsive σχεδιασμός ιστοσελίδων χρησιμοποιεί «ερωτήματα» για να καταλάβει την ανάλυση της συσκευής που εμφανίζεται η σελίδα.
Στην περίπτωση της wemedia, μπορούμε επίσης να ανιχνεύσουμε τον τύπο της συσκευής και την αλλαγή της συμπεριφοράς του site αναλόγως. Στις συσκευές αφής, για παράδειγμα, δίνουμε τη δυνατότητα swipe μεταξύ των στηλών. Τεχνικά, η ανίχνευση λειτουργίας συσκευών μπορεί να αναφέρεται ως «adaptive σχεδιασμός», όχι «responsive«, αλλά όλο και περισσότερο και οι δύο προσεγγίσεις χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό.
Τα οφέλη είναι προφανή: σχεδιάζετε μια ιστοσελίδα, και λειτουργεί απρόσκοπτα σε χιλιάδες διαφορετικές οθόνες, συσκευές και μεγέθη.
Με δεδομένη την ταχεία υιοθέτηση των tablets και των smartphones και το γεγονός ότι οι χρήστες του παρόντος φαίνεται να προτιμούν την ανάγνωση ειδήσεων τους στο κινητό internet και όχι σε εφαρμογές, νομίζουμε πως είναι αναπόφευκτο ότι το 2013 θα είναι η χρονιά που ο responsive σχεδιασμός απογειώνεται.
Στους εκδότες προσφέρει τον απλούστερο τρόπο για να φτάσουν στις πολλαπλές συσκευές των αναγνωστών τους. Στους χρήστες εξασφαλίζει μια μεγάλη εμπειρία για κάθε οθόνη.
Όπως ο Ethan Marcotte, συγγραφέας του Responsive Web Design, εξηγεί , «Τώρα, περισσότερο από ποτέ, σχεδιάζουμε το έργο να προορίζεται και να είναι ορατό κατά μήκος διαφορετικών εμπειριών. Ο responsive σχεδιασμός ιστοσελίδων μας προσφέρει μια πορεία προς τα εμπρός, επιτέλους, που μας επιτρέπει να σχεδιάζουμε χωρίς φραγμούς».
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.