Το Twitter μεγαλώνει, ανακοινώνοντας σήμερα ότι θα προσφέρει ένα API για διαφημίσεις με μορφή “Promoted Tweets” και “Promoted Accounts”, μια εξέλιξη που επιτρέπει στους μαρκετίστες να βελτιστοποιήσουν τις διαφημίσεις τους στο Twitter.

Η εταιρεία τέσταρε την beta μορφή του συστήματος τον τελευταίο μήνα με τις Adobe, HootSuite, Salesforce, TBG Digital και SHIFT.

Με το API διαφημίσεων, οι μαρκετίστες έχουν ένα ακόμα εργαλείο που θα τους βοηθήσει να προσφέρουν το σωστό μήνυμα, στο σωστό κοινό, σε υπολογιστές και σε φορητές συσκευές.

April Underwood, Twitter product manager Tweet

Οι μαρκετίστες που θα χρησιμοποιούν τα ads στο Twitter μέσω του API θα είναι σε θέση να καθορίσουν προϋπολογισμούς και χρονοδιαγράμματα, καθώς και άλλες πληροφορίες όπως target groups, μέρη, συσκευές κ.α.

Leave a Comment

Σχετικά Άρθρα