Το Twitter ιδρύθηκε 21 Μαρτίου 2006 από τους Τζακ Ντόρσεϊ, Μπιζ Στόουν και Έβαν Ουίλιαμς.
Είναι ένα online site κοινωνικής δικτύωσης που επιτρέπει στους χρήστες του να μοιράζονται σύντομα μηνύματα μεταξύ τους.
Πριν βουτήξετε στον κόσμο του Twitter ας δούμε μαζί μερικές βασικές λεπτομέρειες που θα σας φανούν χρήσιμες.
Όπως στην πραγματική ζωή έχουμε ταυτότητες για να πιστοποιούμε πως είμαστε αυτοί που είμαστε, έτσι και οι χρήστες του Twitter δημιουργούν ένα username, ένα όνομα χρήστη δηλαδή, το οποίο ξεκινά με το σύμβολο @. Για παράδειγμα, το username της wemedia digital marketing είναι @wemediagr.
Κάθε χρήστης του Twitter έχει την επιλογή να «ακολουθήσει» άλλους χρήστες, από οικογένεια και φίλους μέχρι διασημότητες, ειδησεογραφικούς οργανισμούς και αθλητές που ποτέ δεν είχαν την ευκαιρία να συναντήσουν από κοντά.
Αφού γραφτείτε και συνδεθείτε στο site, η σελίδα σας θα είναι γεμάτη με μια ροή από tweets από εκείνους που ακολουθείτε.
Συχνά τα tweets περιλαμβάνουν ένα σύμβολο #, που ονομάζεται hashtag, το οποίο χρησιμοποιείται για να προσδιορίσουμε λέξεις-κλειδιά όπου οι χρήστες μπορούν να κάνουν κλικ πάνω τους για να δούνε άλλα tweets με το ίδιο hashtag.
📣 20 Σημαντικά οφέλη του social media marketing που πρέπει κάθε επιχείρηση να γνωρίζει! https://t.co/FAQFeTcKjx#social_media_business #social_media_marketing #social_media_tips #συμβουλές_social_media #Digital_Marketing #Social_Media #Οδηγός https://t.co/P1dlgSen05
— wemedia digital marketing (@wemediagr) November 30, 2020
tweet με hashtags
Ενώ τα tweets είναι δημόσια για όλους, η σελίδα προσφέρει επίσης άμεσα μηνύματα, τα οποία είναι ιδιωτικά μηνύματα που αποστέλλονται μεταξύ δύο λογαριασμών που ακολουθούν ο ένας τον άλλο.
Το Twitter γίνεται όλο και περισσότερο δημοφιλές μεταξύ των επιχειρήσεων, οι οποίες το χρησιμοποιούν για να επικοινωνούν με τους πελάτες τους, να οργανώνουν διαγωνισμούς και να ανακοινώνουν νέα της εταιρείας.
Οι χρήστες μπορούν επίσης να κάνουν αξιολογήσεις προϊόντων και υπηρεσιών, προσφέροντας στις επιχειρήσεις μια γρήγορη ιδέα για το τι και πως σκέφτονται οι πελάτες τους.
Το Twitter είναι προσβάσιμο ηλεκτρονικά στο twitter.com, καθώς και μέσα από τις δικές του εφαρμογές για κινητά.
Το 2020 το Twitter αναφέρει 145 εκατομμύρια tweets την ημέρα και 330 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες από όλο τον κόσμο.
Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικά από τα πιο σημαντικά γεγονότα της συγκεκριμένης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.
just setting up my twttr
— jack (@jack) March 21, 2006
Στις 21 Μαρτίου 2006 ο Τζακ Ντόρσεϊ ανέβασε το πρώτο tweet της πλατφόρμας.
how do you feel about using # (pound) for groups. As in #barcamp [msg]?
— Chris Messina 🎩 (@chrismessina) August 23, 2007
Τον Αύγουστο του 2007 έκανε την πρώτη του εμφάνιση το hashtag,
προτεινόμενο από τον @chrismessina.
Στις 12 Φεβρουαρίου 2012, το Twitter ανακοίνωσε συνεργασία με τη ρωσική μηχανή αναζήτησης Yandex.
Τον Οκτώβριο του 2012 το Twitter αγόρασε το Vine, το οποίο το κυκλοφόρησε ως αυτόνομη εφαρμογή τον Ιανουάριο του 2013. Ήταν εξαιρετικά επιτυχημένο, αλλά τελικά έκλεισε τον Οκτώβριο του 2016.
Τον Νοέμβριο του 2013, το Twitter δημοσιοποιήθηκε με τις μετοχές να εκτιμώνται στα 26$ όταν άνοιξε η αγορά και στα 44$ όταν έκλεισε.
Τον Μάρτιο του 2015, το Twitter εξαγόρασε την εφαρμογή ζωντανής μετάδοσης Periscope.
Τον Νοέμβριο του 2017, το Twitter επέκτεινε το όριο χαρακτήρων για ένα tweet από 140 σε 280.
Το Twitter έφτασε σε έσοδα τα 710 εκατομμύρια δολάρια το 4ο τρίμηνο του 2015. Το 3ο τρίμηνο του 2017 ήταν 590 εκατομμύρια δολάρια.
Υπάρχουν 4.600 εργαζόμενοι.
Στις 7 Νοεμβρίου 2013, το Twitter κοστολόγησε την IPO τους στα 26$ ανά μετοχή. Τον Ιανουάριο του 2020, ήταν 32$ ανά μετοχή.
Από αυτούς, το 44% έκανε λογαριασμό και έφυγε πριν στείλει ούτε ένα tweet.
500 εκατομμύρια άνθρωποι επισκέπτονται τον ιστότοπο κάθε μήνα χωρίς σύνδεση.
707 είναι ο μέσος αριθμός ακολούθων.
391 εκατομμύρια λογαριασμοί δεν έχουν καθόλου ακόλουθους.
Ο Μπαράκ Ομπάμα έχει τους περισσότερους ακόλουθους, με πάνω από 127 εκατομμύρια, με την Κέιτι Πέρι και τον Τζάστιν Μπίμπερ να ακολουθούν.
Η Τέιλορ Σουίφτ είναι το άτομο με την μεγαλύτερη επιρροή στο Twitter. Ο Ντόναλντ Τραμπ έρχεται δεύτερος, με τον Νάρεντα Μόντι στην 3η θέση.
Οι δημοσιογράφοι αποτελούν το 24.6% των επαληθευμένων λογαριασμών.
Το 83% των παγκόσμιων ηγετών είναι στο Twitter.
Το Twitter εκτιμά ότι 23 εκατομμύρια από τους ενεργούς χρήστες του είναι στην ουσία bots.
Στέλνονται 600 εκατομμύρια tweets κάθε μέρα. Αυτό σημαίνει 6.000 tweets κάθε δευτερόλεπτο.
Το tweet με τα περισσότερα retweet, είναι ένα από έναν Ιάπωνα δισεκατομμυριούχο που προσφέρει χρηματικά έπαθλα κι έχει 4.4 εκατομμύρια RT:
ZOZOTOWN新春セールが史上最速で取扱高100億円を先ほど突破!!日頃の感謝を込め、僕個人から100名様に100万円【総額1億円のお年玉】を現金でプレゼントします。応募方法は、僕をフォローいただいた上、このツイートをRTするだけ。受付は1/7まで。当選者には僕から直接DMします! #月に行くならお年玉 pic.twitter.com/cKQfPPbOI3
— 前澤友作┃ひっそりお金配りおじさん (@yousuck2020) January 5, 2019
Το πιο δημοφιλές emoji στο Twitter είναι το Πρόσωπο με Δάκρυα Χαράς 😂
Κατά τη διάρκεια του τελικού του Παγκοσμίου Κυπέλλου FIFA 2014, στάλθηκαν 618.725 tweets σε ένα λεπτό, ή 10.312 tweets το δευτερόλεπτο.
Οι 5 κορυφαίες αγορές του Twitter αντιπροσωπεύουν το 50% των ενεργών χρηστών.
Χρειάστηκαν 3 χρόνια, 2 μήνες και 1 ημέρα για να πάει από το πρώτο tweet στο εκατομμυριοστό.
Το 65,8% των εταιρειών στις ΗΠΑ με 100+ υπαλλήλους χρησιμοποιούν το Twitter για μάρκετινγκ.
70 εκατομμύρια δολάρια δαπανήθηκαν σε διαφημίσεις μόνο το 2017.
Το 77% των χρηστών του Twitter αισθάνονται πιο θετικοί για ένα brand αν απαντηθεί το tweet τους.
Το 58% των κορυφαίων brands έχει πάνω από 100,00 ακόλουθους στο Twitter.
Το 92% των εταιρειών κάνουν tweet περισσότερες από μία φορές την ημέρα, το 42% κάνει tweet 1-5 φορές την ημέρα και το 19% κάνει tweet 6-10 φορές την ημέρα.
Τα tweets με εικόνες λαμβάνουν 150% παραπάνω retweets.
Ο μέσος χρήστης του Twitter ακολουθεί πέντε επιχειρήσεις.
Το 80% των χρηστών του Twitter έχουν αναφέρει ένα brand σε ένα tweet τους.
Το 54% των χρηστών που ερωτήθηκαν από το Twitter ανέφεραν ότι είχαν προβεί σε ενέργειες αφού είδαν ένα brand να αναφέρεται σε tweets (συμπεριλαμβανομένης της επίσκεψης στον ιστότοπό τους, της αναζήτησης του brand ή κάνοντας retweet το περιεχόμενό του).
Τα τελευταία δύο χρόνια έχει σημειωθεί αύξηση 2.5 φορές στις συζητήσεις εξυπηρέτησης πελατών στο Twitter.
Τα tweets με εικόνες λαμβάνουν 18% περισσότερα κλικ, 89% περισσότερα «Μου αρέσει» και 150% περισσότερα retweets.
Στην επιστολή των μετόχων του πρώτου τριμήνου του 2016, το Twitter αποκάλυψε ότι οι συνολικές διαφημιστικές εντυπώσεις αυξήθηκαν κατά 208% σε ετήσια βάση.
Αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα και ενημερωμένα στατιστικά στοιχεία και γεγονότα του Twitter που θα μπορούσαμε να βρούμε. Αυτά τα στατιστικά στοιχεία παρέχουν μια ενδιαφέρουσα και χρήσιμη επισκόπηση των χρηστών του Twitter.
Για πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, σε βάθος σχετικά με το κοινό ή τους ανταγωνιστές σας, η wemedia digital marketing παρέχει λεπτομερή αναλυτικά στοιχεία για να δώσει στο brand σας το πλεονέκτημα.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.