digital-marketing-ehop-xmas

Περιεχόμενα

Φροντίστε τους πελάτες σας κατά την περίοδο των εορτών και χτίστε μαζί τους σχέσεις που διαρκούν στον χρόνο!

Το 2020 ήρθε να ανατρέψει πολλές συνηθισμένες καταστάσεις συμπεριλαμβανομένου των παραδοσιακών μεθόδων εκτίμησης – επιβράβευσης πελατών. Πληθώρα μεθόδων και τακτικών έχει καταστεί απαγορευτική λόγω του Covid-19, όπως εκδηλώσεις και events για τους πελάτες σας, μιας και προτεραιότητα στην παρούσα φάση είναι η ασφάλεια όλων μας.

Παρ’ όλα αυτά, είναι ζωτικής σημασίας, να δείχνετε το ενδιαφέρον και την εκτίμησή σας ειδικά την περίοδο των εορτών – Χριστουγέννων, για να διατηρήσετε τους πιστούς σας πελάτες δείχνοντάς τους πόσο σημαντικοί είναι για εσάς. Σε όλους μας αρέσει να μας εκτιμούν, και αυτή την χρονιά ίσως είναι πιο σημαντικό από ποτέ να κάνουμε τους πελάτες μας να αισθανθούν καλύτερα.

Πως λοιπόν μπορείτε να δείξετε το πόσο εκτιμάτε τους πιστούς σας πελάτες κατά την περίοδο των εορτών, εμπνέοντας (και το προσωπικό – συνεργάτες σας) ένα κλίμα ασφάλειας και ζεστασιάς;

1. Συμπεριλάβετε ευχαριστήριες κάρτες σε κάθε αγορά

Πιθανότατα η πιο απλή και οικονομική επιλογή που η επιχείρησή σας μπορεί πολύ εύκολα να ενσωματώσει στην διαδικασία πωλήσεών της. Είτε πρόκειται για κάποια προ-εκτυπωμένη κάρτα με ευχαριστίες, είτε μια χειρόγραφη σημείωση στο κάτω μέρος της απόδειξης αγοράς, θα πληρώσει τον σκοπό της (” Ευχαριστούμε που μας επιλέξατε για ακόμη μια φορά για τις διαδικτυακές σας αγορές, ευχόμαστε να σας αρέσει το_________! “) λέγοντας ευχαριστώ είναι το πρώτο βήμα για να χτίσετε σχέσεις με τους πελάτες σας.

after-sales-thank-you-note

Και μην απλά επαναπαύεστε στις ευχαριστίες σας Online και στο e-mail του πελάτη σας. Το υλικό αντικείμενο έχει πάντα διαφορετική υπόσταση και αίσθηση και δημιουργεί πιο προσωπικά συναισθήματα.

Δεν είναι κακό να βάλετε την προσωπική σας χρoιά, τόνο και πινελιά στην επικοινωνία με τους πελάτες σας, απεναντίας ενισχύει θετικά την σχέση και την απόδοση των πελατών σας.

2. Προσφέρετε δωρεάν συσκευασία δώρου – περιτύλιγμα

Τι θα ήταν οι διακοπές χωρίς τα πολύτιμα δώρα και τα πακέτα στις φαντεζί συσκευασίες τους;

Αν ήδη πακετάρετε και αποστέλλετε τα προϊόντα στο μαγαζί σας, το να προσθέσετε μία θέση περιτυλίγματος για τις γιορτές δεν φαντάζει και τόσο δύσκολο. Οι πελάτες σας θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα το γεγονός ότι τους προσφέρετε δωρεάν συσκευασία δώρου.

Οι συσκευασίες δώρου δεν είναι μόνο για τα μεγάλα πολυκαταστήματα. Όλο και περισσότερα καταστήματα κάθε μεγέθους προσφέρουν πλέον τέτοιες υπηρεσίες. Και κάποια χρεώνουν και ένα ελάχιστο ποσό, αν και προτείνουμε εάν είναι βιώσιμο για την επιχείρησή σας, να το παρέχετε δωρεάν.

Μπορεί με την πρώτη σκέψη να φαίνεται κάτι μικρό. Πιστέψτε μας, δεν είναι, οι συσκευασίες δώρου έχουν άμεση επίπτωση στην διατήρηση των πελατών όπως και της ενίσχυσης του brand σας. Και τι σημαίνει αυτό; Φυσικά περισσότερες πωλήσεις για εσάς!

3. Προσφέρετε εκπτώσεις σε πελάτες που ξαναγοράζουν από εσάς ή για αγορές πάνω από κάποιο ποσό που θα ορίσετε

Όλοι ψάχνουν μια καλή προσφορά όταν κάνουν τις αγορές τους την περίοδο των εορτών. Οι προσφορές βάσει ποσότητας ή συνόλου παραγγελίες είναι ιδανικοί τρόποι αύξησης των πωλήσεών σας.

Πολλές μελέτες μαρτυρούν πως η παροχή έκπτωσης και η χρήση εκπτωτικών κουπονιών μπορεί να έχει θετική επίπτωση στο brand loyalty της επιχείρησής σας. Κάνει τους πελάτες σας πιο χαρούμενους με τις αγορές (και το e-shop σας) δημιουργώντας μια πιο χαλαρή και ευχάριστη αγοραστική εμπειρία. Πρόσθετα, η ίδια έρευνα έδειξε πως το 80% των αγοραστών νοιώθει μεγαλύτερη σιγουριά την στιγμή που κάνει την πρώτη του αγορά από κάποιο e-shop αν έχει λάβει κάποια ειδική προσφορά.

Βεβαιωθείτε πως έχετε μία στιβαρή πολιτική προσφορών και εκπτώσεων πριν αρχίστε να ρίχνετε απλά τις τιμές σας. Περιορίζοντας δραματικά το κέρδος σας, μερικές επιπλέον πωλήσεις δεν θα σας βοηθήσουν. Πιστέψτε και ενισχύστε την αξία των προϊόντων σας.

Ορίστε στόχους για τις εορταστικές σας καμπάνιες, και ένα στιβαρό πλάνο που θα σας οδηγήσει σε αυτούς. Κάποιοι από αυτούς μπορεί να είναι οι παρακάτω:

  • Προσέλκυση νέων πελατών
  • Ενεργοποίηση – Ενίσχυση παλαιών πελατών
  • Προώθηση συγκεκριμένων προϊόντων/ειδών
  • Μετακίνηση παλαιών αποθεμάτων – στοκ
  • Δημιουργία email list, newsletter – blog.

4. Κάντε μικρά δώρα στους πελάτες σας με κάθε αγορά

Προσθήκες στην συσκευασία

Η προσθήκη δώρου στην συσκευασία είναι μια μικρή έκπληξη για του πελάτες σας! Και βοηθάει σημαντικά στο χτίσιμο σχέσεων μαζί τους.

Αυτά τα δωράκια, συνήθως και με το brand σας τυπωμένο, ιδανικά συμπληρώνουν ή προσθέτουν αξία στην παραγγελία του πελάτη σας.

Ένα μαγαζί που πουλάει είδη camping μπορεί να κάνει δώρο ένα μικρό branded φακό, ενώ ένα μαγαζί που πουλάει κεριά να προσθέσει ένα κουτί σπίρτα ειδικά για άναμμά κεριών.

Αυτά τα μικρά αντικείμενα δεν ευχαριστούν απλά τους πελάτες σας την στιγμή που παραλαμβάνουν την παραγγελία τους, αλλά νοιώθουν εκτίμηση και θυμούνται εσάς κάθε φορά που τα χρησιμοποιούν!

Δείγματα Προϊόντων

Τα δωρεάν δείγματα είναι ένα πολύ καλό δώρο διότι:

Ανάλογα με τα προϊόντα που εμπορεύεστε, οι προμηθευτές σας πολλές φορές δίνουν τέτοια δείγματα τα οποία μπορείτε να τα δώσετε στους πελάτες σας. Τα δωρεάν δείγματα είναι ένα πολύ καλός τρόπος για cross-selling και φέρνει τους πελάτες σας να γνωρίσουν νέα προϊόντα.

Συνδυάστε ένα δωρεάν δείγμα με ένα εκπτωτικό κουπόνι και φτιάξτε μια σχεδόν ακαταμάχητη προσφορά!

5. Διοργανώστε διαγωνισμούς στα Social Media

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι γεμάτα διαγωνισμούς, κληρώσεις και δώρα που προσφέρουν κάθε τύπο προϊόντος και υπηρεσίας που μπορεί να φανταστεί κανείς. Γιατί; Επειδή λειτουργούν!

Είτε θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις, να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών σας, προσφέροντας στο κοινό σας την ευκαιρία να κερδίσει κάτι αξιόλογο είναι πολύ δελεαστικό που οι περισσότεροι δεν μπορούν να ξεπεράσουν.

Ο ηγέτης στον χώρο του Poductivity Management Toggl δηλώνει ότι «τρία στα τέσσερα άτομα είναι πιο πιθανό να προτείνουν μια μάρκα που φιλοξενεί διαγωνισμούς και δώρα» ακόμα και μετά το τέλος του διαγωνισμού »

Για τους ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων και όχι μόνο, ένας καλά σχεδιασμένος διαγωνισμός στα μέσα Social Media μπορεί να είναι μια από τις καλύτερες δυνατές μεθόδους ανάπτυξης και δημιουργίας φήμης γύρω από την επωνυμία σας.

Ανεξαρτήτου budget και μεγέθους, οι στοχευμένοι online διαγωνισμοί είναι μία δυναμική και πολύ αποτελεσματική τακτική για να δημιουργήσετε Buzz!

6. Πάρτε πολύτιμες κριτικές από τους πελάτες σας στα Social Media

Η συλλογή θετικών σχολίων ή κριτικών είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενθαρρύνετε την αφοσίωση Δείχνει ότι πολλοί άνθρωποι είναι ευχαριστημένοι με την επωνυμία σας!

Βάζει επίσης μια ομότιμη φωνή στις προσφορές σας, γεγονός που αυξάνει την εμπιστοσύνη από πιθανούς νέους πελάτες. Στην τρέχουσα πραγματικότητα «κοινωνικής απόστασης», το Virtual Word-of-Mouth είναι πιο σημαντικό από ποτέ.

“Οι άνθρωποι θέλουν να γνωρίζουν ότι έχουν ακουστεί οι σκέψεις και οι απόψεις τους. Χρησιμοποιώντας ιστορίες πελατών σαν μέρος του πλάνου εκτίμησης πελατών την περίοδο των εορτών δείχνετε πως τους ακούτε.
Δηλώνοντας δημόσια τις ευχαριστίες σας προς αυτούς, δείχνετε πως τους εκτιμάτε.”

Κάπως έτσι δημιουργούνται και οι Brand Advocates

7. Ενημερώστε τους πιστούς σας πελάτες νωρίτερα για τις προσφορές σας

Ένας από τους πιο σημαντικούς τρόπους να δείξετε την εκτίμηση στους πελάτες σας ξεκινάει πριν την περίοδο των εορτών.

Εξετάστε το ενδεχόμενο να δημιουργήσετε αποκλειστικές προσφορές πριν από την πώληση “μόνο για μέλη” σε νέα και δημοφιλή είδη.

Αυτές οι αποκλειστικές προσφορές κάνουν τους πιο πιστούς σας πελάτες να νοιώθουν πως αναγνωρίζονται και εκτιμώνται για την συνεργασία σας

Εκτός από την αύξηση της ικανοποίησης, αυτό μπορεί επίσης να είναι το τέλειο μέσο για να κάνετε μερικές πρώιμες πωλήσεις και να λάβετε θετικά σχόλια που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κατά τη διάρκεια των άλλων προωθητικών ενεργειών την περίοδο των διακοπών.

8. Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών

Τα προγράμματα επιβράβευσης είναι πολύ δημοφιλή στην σύγχρονη αγοραστική εμπειρία.

Αποτελούν ένα εξαιρετικό μέσο σταθεροποίησης της διατήρησης πελατών, βοηθώντας τους αγοραστές να αισθάνονται σαν να ανήκουν στην επιχείρησή σας. Σας δίνουν επίσης την δυνατότητα να τρέχετε πιο στοχευμένα και αποδοτικά τις εκπτωτικές σας καμπάνιες.

Ρωτήστε μας πως μπορείτε να ενεργοποιήσετε στο eshop σας το πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών για να σας οδηγήσουμε στην επιτυχία. Έχουμε 12ετή εμπειρία σε Woocommerce, Shopify, OpenCart, Virtuemart και άλλες λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.

9. Δείξτε την εκτίμησή σας

Καιρό μετά αφότου οι πελάτες σας λάβουν την παραγγελία τους, μοιραστούν τα δώρα με τους φίλους και τις οικογένειές τους, και καθαρίσουν και τα τελευταίο χαρτί περιτυλίγματος, αυτό που θα θυμούνται για την επιχείρησή σας, είναι πως τους κάνατε να νοιώθουνε. Και αυτό θα μοιραστούν και με τους άλλους.

Εκτιμήστε τους πελάτες σας, και να τους το δείχνετε.

Μιλήστε με έναν e-commerce expert σήμερα!
Πατήστε εδώ
Μιλήστε με έναν e-commerce expert σήμερα!

Leave a Comment

Σχετικά Άρθρα